Blue Flower

7. veljače 2017. u 4:30, iz naše škole krenuo je autobus s 49 učenika osmih razreda u Vukovar. Na odredište smo stigli u 9 sati. Nakon podjele lunch paketa, zaputili smo se na predavanja organizirana na temu Domovinskog rata i Bitke za Vukovar. Predavanja su bila vrlo detaljna i poučna, a držali su ih iskusni branitelji Vukovara i Hrvatske. Nakon toga  vidjeli smo  Križ na mjestu gdje se rijeka Vuka ulijeva u Dunav. Ovaj Križ je jedan od najljepših spomenika podignutih u čast i slavu svim poginulima za slobodu Hrvatske, grad Vukovar krasi od 1998. godine.

Lucija Petrinšak, 7.b, I u mom gradu Vukovar svijetli

Posjetili smo Muzej vučedolske kulture i Gradski muzej Vukovar. Nakon slobodnog vremena i večere zabavljali smo se u disko klubu Quo Vadis.

Sljedeće jutro ustajanje je bilo u 7:30. Nakon doručka, krenuli smo u razgledavanje povijesnih te memorijalnih lokaliteta, kao što su: Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Spomen-dom Ovčara, Masovna grobnica Ovčara, Mjesto sjećanja – Vukovarska bolnica '91, MCDR Vukovar – bivša vojarna 204. VU brigade, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata, Vodotoranj, Kukuruzni put. U rodnoj kući Lavoslava Ružičke odvijala se Škola mira te kviz znanja u kojem smo podijelili 2. mjesto s OŠ „ Stenjevec“. Povratak prema Zagrebu bio je u 16 sati, a pred školu smo došli  u 20 sati.

Ovom prilikom dobili smo od organizatora te učitelja puno pohvala za dobro i uzorno ponašanje. S puta smo se vratili prepuni dojmova o Domovinskom ratu, stradanjima, žrtvama i počinjenoj šteti. Tijekom cijelog putovanja osjećalo se ogromno poštovanje, suosjećanje prvenstveno prema žrtvama te braniteljima domovine i  grada Vukovara, Grada Heroja.